Zwroty i reklamacje

W jaki sposób można reklamować artykuły spożywcze?

Ze względu na specyfikę żywności w porównaniu z innymi towarami obowiązują krótsze terminy zgłaszania reklamacji. W przypadku towarów paczkowanych (np. kawa, herbata, przyprawy), reklamację trzeba złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania. Jeśli zaś towar nie był zapakowany fabrycznie (np. w pudełko producenta), to zgłoszenia jego niezgodności z umową należy dokonać w terminie 3 dni od dnia otrzymania. Najlepiej wyślij nam zdjęcie reklamowanego produktu.

Pamiętaj. Nie można reklamować towarów przeterminowanych – chyba, że dotarł do Ciebie taki właśnie towar i to jest przedmiotem reklamacji.

Świeże warzywa i owoce 

W ciągu 3 dni od otrzymania zgłoś nam swój problem mailowo biuro@biosfera.sklep.pl i prześlij zdjęcie wadliwych produktów. Niezwłocznie rozpatrzymy Twoja reklamację. 

Reklamacja pozostałych artykułów

W przypadku stwierdzenia niezgodności z umową otrzymanego towaru możesz złożyć reklamację. Poinformuj nas o problemie, a postaramy się znaleźć najdogodniejsze rozwiązanie. W przypadku reklamacji towaru masz prawo wymienić towar na nowy, niewadliwy, albo otrzymać nieodpłatną naprawę. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.

Jeśli stwierdzisz, że w zamówieniu brakuje jakiegoś produktu lub znajdziesz produkt, którego nie zamawiałaś/zamawiałeś, napisz do nas lub zadzwoń – naprawimy nasz błąd.

tel.: 517 135 667
mail: biuro@biosfera.sklep.pl


Zwrot towaru

Towary szybko psujące się (np. mleko, jogurty, sery, mięso, ryby), ze względu na swoją specyfikę, nie podlegają zwrotom.

Towary o długim terminie przydatności do spożycia możesz zwrócić. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od daty otrzymania towaru.

Jak zwrócić towar?

Wystarczy, że w ciągu 14 dni od otrzymania towaru prześlesz nam oświadczenie o zwrocie na maila biuro@biosfera.sklep.pl W mailu prosimy o podanie numeru zamówienia oraz wyszczególnienie zwracanych towarów – szybciej uporamy się ze zwrotem. Potem wyślij oddawany towar na adres:

BOSEBO Marta Karczewska
al. Piastów 16
64-920 Piła

Niezwłocznie po otrzymaniu towaru, zwrócimy Ci wpłacone pieniądze (maksymalnie do 5 dni).

Pamiętaj – towar zwracasz na swój koszt.